Novi sedan se pridružuje porodici Toyota Corolla Hybrid

TOYOTA ФИНАНС

Nakon predstavljanja varijante sa 5 vrata na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine, odnosno Touring Sports na Pariškom salonu automobila kasnije ove godine, sedan je treća karoserijska varijanta koja čini ponudu 12. generacije Corolle.

• Sedan varijanta se pridružuje varijanti sa 5 vrata i Touring Sports, u ponudi 12. generacije Corolle
• Legendarna Corolla Sedan je po prvi put u Europi dostupna sa samopunjivim hibridnim pogonom sa motorom od 1,8 litara
• Novousvojena platforma GA-C, koja je deo nove Toyotine globalne arhitekture (TNGA) objedinjuje elegantni dizajn i vrhunsku upravljivost i stabilnost
• Novi sistem Toyota Safety Sense sa unapređenim funkcionalnostima ugrađuje se kao standardna oprema

 

 

Nakon predstavljanja varijante sa 5 vrata na Salonu automobila u Ženevi 2018. godine, odnosno Touring Sports na Pariškom salonu automobila kasnije ove godine, sedan je treća karoserijska varijanta koja čini ponudu 12. generacije Corolle.

 

 

Nova porodica Corolle je osmišljena tako da zadovoljava različite potrebe kupaca: od kompaktne varijante sa 5 vrata za mlade parove, preko višenamenskog Touring Sportsa za porodice, do udobnog sedana namenjenog mladim poslovnim ljudima koji traže prestižniji dizajn u kombinaciji sa vrhunskom prostranošću i udobnošću u putničkoj kabini.

 


 

 

Corolla, poznata i prepoznata u celom svetu, je do sada prodata u više od 46 miliona primeraka, u preko 150 zemalja od svog predstavljanja 1966. godine.

 

 

Nadograđujući elegantan i dinamičan dizajn koji je karakteristika palete nove Corolle, novi sedan se odlikuje istim snažnim izgledom i niskom siluetom koji su usađeni u platformu GA-C koja je deo nove Toyotine globalne arhitekture (TNGA). Međutim, njena individualnost unutar Corolline porodice se ogleda u prestižnijem unutrašnjem uređenju uz jedinstveni oblik prednjeg i zadnjeg kraja.

 

 

Oblik prednjeg kraja predstavlja sledeći korak u razvoju Toyotine dizajnerske filozofije under priority catamaran. Još izvrsniji prednji uglovi blatobrana u dva nivoa koji obuhvataju snažno istaknutu donju masku zajednička je tema nove Corolline porodice. Izdužena gornja maska ima trodimenzionalni oblik i spaja se sa vrhovima glavnih svetala oštrog izgleda, šireći se preko uglova i tako naglašavajući niski i čvrst stav automobila.

 


 

 

Izgled zadnjeg kraja je odraz oblikovanja prednjeg kraja kroz dinamični branik i oblik poklopca prtljažnika u vidu izvrnutog trapezoida. Sklopovi zadnjih svetala sedanske varijante su spojeni hromiranim umecima, dajući dodatni pečat širokom stavu vozila.

 

 

Dodatno, jedinstveni potpisi prednjih i zadnjih LED svetala čine novu Corollu Sedan prepoznatljivom u trenutku.

 

 

Sedan se odlikuje istom prostranom, ergonomski izvrsnom putničkom kabinom kao i varijante sa 5 vrata i Touring Sports, dodatno obeženim vrhunskim kvalitetom materijala i naprednom tehnologijom. Sedan, isto tako, uživa prednosti produženog međuosovinskog rastojanja od 2.700 mm kao i Touring Sports, što obezbeđuje velik prostor za noge i visok nivo udobnosti za putnike na zadnjim sedištima.

 

 

Tehnološka naglašavanja u kabini vrhunske kvalitete uključuju brojne funkcionalnosti za komfor i praktičnost kao što su bežično punjenje telefona i kombinacija multimedijalnog ekrana osetljivog na dodir od 8“, multiinformacionog ekrana od 7“ i virtuelnog ekrana veličine 10“, koji se svi odlikuju jednostavnim, intuitivnim upravljanjem.

 


 

 

Pored dizajnerske slobode koja omogućava značajnije razlike između varijanti sa 5 vrata, sedana i Touring Sports nego što su ikada bile, novousvojena platforma GA-C isto tako garantuje još veći užitak u vožnji. Niže težište, 60% veća krutost karoserije i multi-link ogibljenje, koji su deo standardne opreme, doprinose boljoj upravljivosti i stabilnosti uz očuvanje voznih karakteristika i udobnosti.

 

 

Nova Corolla Sedan će biti dostupna uz ponudu dva pogonska sklopa. Samopunjivi hibridni sistem sa 1,8-litrenim motorom razvija 90 kW/122 KS. On ispunjava sve zahteve koje kupci postavljaju pred Toyotin samopunjivi hibridni pogon – tihi rad, intuitivno upravljanje, sjajan odziv i samodovoljnost, bez potrebe za uključivanjem u strujnu mrežu radi punjenja.

 

 

Ovaj pogonski sklop nudi niske troškove vlasništva, izuzetnu štedljivost goriva uz potrošnju od samo 3,4 l/100 km1 (WLTP 4,3 l/100 km) i emisiju CO2 od samo 77 g/km1 (WLTP 98 g/km), nudeći pri tome i do 50%2 svakodnevne gradske vožnje isključivo na električni pogon. 

 

Poboljšani 1,6-litreni benzinski motor objedinjava odličan odziv u vožnji i učinkovitost. Dostupan je u kombinaciji sa ručnim menjačem sa 6 brzina ili CVT menjačem, a ukupna snaga mu je 97 kW/132 KS, uz potrošnju goriva od samo 5,8 l/100 km1 (WLTP 6,1 l/100 km) i emisiju štetnih gasova od samo 131 g/km1 (WLTP 139 g/km).

 

 

Sva vozila koja se temelje na TNGA odlikuju se najvišim standardima aktivne i pasivne sigurnosti. Svakako, i nova Corolla Sedan, uz sofisticirane funkcije i sisteme najnovije tehnologije Toyota Safety Sense, ponosi se istim takvim obeležjima.

 

 

Novi paket aktivne sigurnosti Toyota Safety Sense uključuje sistem automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (PCS) sa otkrivanjem pešaka danju i noću i otkrivanjem biciklista danju, tempomat sa prilagođavanjem brzine pomoću radara (ACC), sistem upozorenja prilikom napuštanja saobraćajne trake (LDA) sa kontrolom upravljanja, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (RSA) i sistem automatskog prebacivanja između dugog i kratkog svetla (AHB).

 

 

Pored toga, tu je i novi sistem praćenja saobraćajnih linija (Lane Trace Assist - LTA) koji pruža dodatnu pomoć vozaču. Kada su uključeni i ACC i LTA, ovaj poslednji pomaže vozaču u upravljanju nežnim pomeranjem upravljača radi održavanja vozila u saobraćajnoj traci, čak i u blagim zavojima na autoputu.

 

 

Corolla Sedan sa evropskom specifikacijom, koja se proizvodi u Toyota Motor Manufacturing Turkey, kreće u prodaju u prvom trimestru 2019.