Toyota Motor Europe Povećala Ukupno Tržišno Učešće U Prvom Tromesečju 2019.

TOYOTA ФИНАНС

Prodajom 279.000 vozila u prva tri meseca Toyota je, godinu dana pre planiranog roka, povećala učešće hibridnih električnih vozila na preko 50 odsto

• S porastom od 14% na godišnjem nivou, hibridno-električni modeli pomogli su TME da na tržištu u opadanju zadrži prodaju u prvom tromesečju 2019. godine, što je dovelo do povećanja udela TME na 5,2% 

• Velika većina kupaca izabrala je hibridno-električne verzije prilikom nabavke nedavno uvedenih modela Toyota Corolla, RAV4 i Lexus UX
Sa 19 različitih modela u ponudi i tri glavna nova modela čija prodaja u Evropi počinje u prvom tromesečju, hibridno-električna vozila [HEV] su od januara do marta 2019. godine donela jake performanse kompaniji Toyota Motor Europe (TME). Kompanija je objavila prodaju u prva tri meseca od 279.000 vozila širom regiona, što predstavlja tržišni udeo od 5,2%.
"Uprkos slabijem evropskom tržištu i uvođenju u ponudu tri nova modela, prodaja Toyota i Lexus vozila je u prvom tromesečju ostala stabilna zahvaljujući snažnoj potražnji za našim hibridnim modelima", izjavio je izvršni potpredsednik TME, Matt Harrison: “Uspešnim uvođenjem u ponudu tri važna nova modela u prvom tromesečju, uvereni smo da imamo snagu koju nam daju naši proizvodi da u ostatku godine nastavimo da nadmašujemo tržišnu konkurenciju. S obzirom na našu jaku listu porudžbina, siguran sam da ćemo u ovoj godini postići minimalan ukupan Toyotin i Lexusov prodajni cilj od 1.065.000 vozila“.
Kupci su veoma dobro reagovali na novu Corollu Hatchback i Touring Sports. Oba modela pokrenula su Toyotinu dual-hibridnu strategiju, s dva hibridno-električna pogona: 1.8 l - 122 KS i 2.0 l - 180 KS, što predstavlja kombinovanu hibridnu mešavinu od 95%. 

Corolla limuzina (Sedan), omiljena u istočnoj Evropi, Turskoj i Izraelu, sada je - po prvi put - dostupna i s hibridnim električnim pogonom koji predstavlja 60 odsto prodaje novih modela.
Potražnja je bila snažna i za novom generacijom modela RAV4, kao i za novim premijum crossoverom Lexus UX, koji je upravo počeo s prodajom, s hibridno-električnim udelom u prodaji od 89%, odnosno 87%. 

Drugi modeli, kao što su Toyota C-HR Hybrid i Yaris Hybrid - koji su postigli rekordnu prodaju - takođe su podržali snažne performanse hibridno–električnih vozila. 

Udeo hibridno-električnih vozila u prodaji TME iznosio je 51% širom cele Evrope, a samo u zapadnoj Evropi 61%.

 

TME značajni podaci u prvom tromesečju 2019:
• Ukupna prodaja: 278.800 
• Tržišni udeo: 5,2% (+0,2% u odnosu na prošlu godinu) 
• Ukupna prodaja hibridnih vozila: 143.300 (+14% u odnosu na prošlu godinu) 
• Hibrid miks: Zapadna Evropa: 61% - Istočna Evropa*: 24% - Ukupno: 51%

 

Toyota značajni podaci u prvom tromesečju 2019:
• Toyota prodaja: 260.400 
• Najtraženiji modeli: Yaris modelski asortiman (69.800); Toyota C-HR modelski asortiman (41.700); Corolla modelski asortiman (40.100) 
• Najveći dobitnici: Mirai (+124%); Camry modelski asortiman (+38%); PROACE modelski asortiman (+19%) 
• Najtraženiji hibridni modeli: Yaris Hybrid (38.400); Toyota C-HR Hybrid (37.100); Corolla modelski asortiman (27.100) 
• Ukupna prodaja hibridnih vozila: 130.300 (+15% u odnosu na prošlu godinu) 
• Hibrid miks: Zapadna Evropa: 59% - Istočna Evropa*: 25% - Ukupno: 50%

 

Lexus značajni podaci u prvom tromesečju 2019:

 

• Lexus ukupna prodaja: 18.400 
• Najtraženiji modeli: NX modelski asortiman (6.400); RX modelski asortiman (4.100); CT 200h (1.900) 
• Najveći dobitnici: UX modelski asortiman (novi); ES modelski asortiman (+352%); RX modelski asortiman (+6%) 
• Najtraženiji hibridni modeli: NX Hybrid (5.100); RX Hybrid (2.100); CT200h (1.900); 
• Ukupna prodaja hibridnih vozila: 13.000 (+5% u odnosu na prošlu godinu) 
• Hibrid miks: Zapadna Evropa: 99% - Istočna Evropa*: 12% - Ukupno: 71%

 

Prodaje za prvo tromesečje 2019.


Tabela 1 – TME (1) ukupna prodaja u prvom tromesečju 2019.


 






(1) 

Toyota Motor Europe je odgovorna za sve države zapadne, srednje i istočne Evrope, uključujući Tursku i Rusiju, kao i Izrael i brojna tržišta srednje Azije (Jermenija, Azerbejdžan, Gruzija i Kazahstan). 



*Istočna Evropa uključuje Rusiju, Kazahstan, Kavkaz, Ukrajinu, Tursku i Izrael. 



Modeli ispisani italikom se proizvode lokalno, u Toyotinim evropskim proizvodnim pogonima.